Verzendbeleid
Levering en retournering
Orderverwerking:
- Bestellingen die vandaag worden geplaatst, worden zo snel mogelijk verwerkt en verzonden.
Niet thuis?
- Als u niet thuis bent tijdens de bezorging, zal de koerier proberen uw pakket af te leveren bij de buren of een DHL ServicePoint. U ontvangt een DHL-kaart in uw brievenbus met details over waar het pakket zich bevindt of bij welk DHL ServicePoint u het de volgende werkdag kunt ophalen. Wilt u een ander bezorgmoment of een andere locatie kiezen? Gebruik de Track & Trace-code op de gele kaart om een alternatieve bezorgoptie te selecteren. Wijzigingen kunnen worden aangebracht op de dag dat u de kaart ontvangt.
Internationale verzending:
- Woont u buiten Nederland, dan verzenden wij uw bestelling naadloos binnen Europa. Uw bestelling wordt binnen een dag verzonden en u ontvangt een Track & Trace-code.
Levering in België:
- In België bezorgt bpost pakketten van maandag tot en met vrijdag, of zaterdag indien opgegeven tijdens de bestelling. Het is mogelijk om het bezorgmoment of de locatie te wijzigen tot de dag voor de geplande bezorging. Als u niet thuis bent, ontvangt u een kaartje met informatie over waar het pakket zich bevindt of het adres van het afhaalpunt. U kunt het pakket de volgende dag ophalen bij een bpost-postkantoor of -punt bij u in de buurt. Online omboeken voor een tweede bezorgpoging is ook mogelijk. Daarnaast kunt u via de bpost-klantenservice een tweede bezorgpoging aanvragen. Als u uw bezorgvoorkeuren gratis bij bpost hebt geregistreerd, volgt de koerier deze voorkeuren.
Kosten:
-
Wij bieden gratis verzending voor bestellingen boven de €50 binnen Nederland. Voor bestellingen onder de €50 bedragen de kosten €5 per bestelling.
-
Voor bestellingen buiten Nederland gelden de volgende tarieven:
- Normale verzendkosten € 6 - België, Levertijd: gemiddeld 1 werkdag
- Normale verzendkosten € 10 - Duitsland, Luxemburg, Levertijd: tot 3 werkdagen
- Normale verzendkosten € 15 - Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Levertijd: tot 7 werkdagen
- Gratis verzending vanaf €150 - Reguliere verzendkosten €20 - Bulgarije, Denemarken, Griekenland, Portugal, Roemenië, Spanje, Levertijd: tot 8 werkdagen
- Gratis verzending vanaf €150 - Reguliere verzendkosten €25 - Estland, Finland, Litouwen, Letland, Zweden, Levertijd: tot 7 werkdagen
Wat kunt u retourneren?
- Ongeopende en ongebruikte bestellingen kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd zonder opgaaf van reden. Artikelen die niet voldoen aan de gespecificeerde kwaliteitsnormen (als een artikel een allergische reactie veroorzaakt, neem dan contact met ons op).
Retourvoorwaarden:
- Het product moet ongeopend en ongebruikt zijn.
Hoe kan ik retourneren?
-
Bij het retourneren van uw bestelling heeft u het recht om binnen 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt. Stuur ons een e-mail wanneer u dit wilt doen.
-
Om uw retour online aan te melden, stuurt u een e-mail naar hello@theherbalnomad.nl . Wij dekken de kosten van de retourzending wanneer u de stappen van het retourproces volgt. Indien u de producten zelf of via een andere vervoerder op uw initiatief retourneert, zijn de kosten voor uw rekening.
-
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
Terugbetaling:
-
Als u met iDeal, creditcard of PayPal hebt betaald, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening. Als u met een Herbal Nomad-cadeaubon hebt betaald, ontvangt u dit bedrag in de vorm van een Herbal Nomad-cadeaubon. De periode van 14 dagen begint op het moment dat u de herroepingsverklaring ontvangt.
-
U kunt de verzendkosten voor de retourzending terugkrijgen wanneer een artikel uit de zending beschadigd is, verkeerd is geleverd of anderszins niet correct is geleverd, of als u de bestelling om een geldige reden retourneert. Stuur uw verzendbewijs per e-mail om de kosten terug te ontvangen.
Garantie:
- Alle artikelen die u bij ons koopt, vallen onder de wettelijke garantie. Als klant van The Herbal Nomad heeft u recht op een goed product. Als het artikel niet is wat u verwachtte, neem dan contact met ons op en we zullen samen een oplossing vinden.